Just Fun

日安,這裡是阿醉。
放置塗鴉,音樂。
本體在plurk活動。

The Hell Song - Sum 41

Sum41(魔數41) The Hell Song


Everybody's got their problems 每個人都有自己的問題 

Everybody says the same things to you 每個人都向你訴說同樣的事 

It's just a matter how you solve them 這只不過是看你要怎麼解決 

And knowing how to change the things you've been through 而且知道如何改變你所遭受的事情罷了 


I fear I've come to realize 我怕自己已經了解到 

How fast life can be compromised 人生可以妥協的速度是多麼的快了 

Stand back to see what's going on 你居然可以置身度外, 冷眼看著事情的發生 


I can't believe this happened to you, this happened to you 我不敢相信這樣的事情會發生在你身上, 這樣的事情會發生在你的身上 

It's just a problem that we're faced with 這只不過是我們得面對的問題 

Am I not the only one that hates to standby 我不是唯一討厭作冷眼旁觀的人吧? 


Complication's headed first in this line 使事情變得混亂難解的糾葛就這樣朝我而來 

With all these pictures running through my mind 所有的事情彷彿許多的圖片, 就像跑馬燈在我腦海裡穿梭 

Knowing endless consequences 知道事情有無止盡的影響 

I feel so useless in this 我對此真是覺得自己如此沒用 

Can't patch that back and as for me, I can't believe 事情已無法彌補, 至於我, 我還是無法相信 


Part of me, won't agree 有一部分的我無法同意 

Cause I don't know if it's for sure 因為我不知道它是否確定 

Sunnenly, suddenly 突然地, 突然地 

I don't feel so insecure anymore 我再也不會感到如此不安了 


Everybody's got their problems 每個人都有自己的問題 

Everybody says the same things to you 每個人都向你訴說同樣的事 

It's just a matter how you solve them 這只不過是看你要怎麼解決 

What else are we supposed to do 不然我們能怎麼辦呢 


Whydo things that matter the most 為什麼那些最重要的事情 

Never end up cutting close 從不停止向我們貼近 

Now that I find out, it ain't so bad 現在我終於明白, 事情也沒那麼糟糕 

I don't think I knew what I had 我也不認為自己已然明瞭到底擁有甚麼


歌詞轉自網路mymedia.yam.com/m/2438023

评论
 

© Just Fun | Powered by LOFTER