Just Fun

日安,這裡是阿醉。
放置塗鴉,音樂。
本體在plurk活動。

Proud of You - 冯曦妤

 
馮曦妤 
Proud of You
 
 
 
Love in your eyes
你眼中充滿著愛意 
Sitting silent by my side
靜靜的坐在我身旁 
Going on Holding hand
沿途牽著你的手 
Walking through the nights
漫步整個晚上 
Hold me up Hold me tight
抱起我 抱緊我 
Lift me up to touch the sky
讓我能觸摸到天空 
Teaching me to love with heart
教導我如何用心去愛 
Helping me open my mind
也幫助我把心打開 
 
I can fly

我會飛了 

I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了 
To give the best of mine
給我最好的感覺 
Till the end of the time
直到時光停頓 
Believe me I can fly
相信我真的會飛了 
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了 
To give the best of mine
給我最好的感覺 
 
The heaven in the sky*  
天堂就在天空之中 
Stars in the sky
星星們在天空裡 
Wishing once upon a time
希望有一天 
Give me love Make me smile
會有愛給我讓我微笑 
Till the end of life
直到我的生命結束為止 
hold me up Hold me tight
抱起我 抱緊我 
Lift me up to touch the sky
讓我能觸摸到天空 
Teaching me to love with heart
教導我如何用心去愛 
Helping me open my mind
也幫助我把心打開 
 
I can fly

我會飛了 

I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了 
To give the best of mine
給我最好的感覺 
Till the end of the time
直到時光停頓 
Believe me I can fly
相信我真的會飛了 
I'm proud that I can fly
我很驕傲我會飛了 
To give the best of mine
給我最好的感覺 
The heaven in the sky*  
天堂就在天空之中 
Can't you believe that you light up my way
你不會相信你已照亮了我的道路 
No matter how that ease my path
路途如何對我來說都巳經都不重要 
I'll never lose my faith
我絕對不會失去我的信心 
 
See me fly
看著我飛 
I'm proud to fly up high
我很驕傲我飛的高 
Show you the best of mine
給你看著最棒的我 
Till the end of the time
直到時光停止 
Believe me I can fly
相信我我真的會飛 
I'm singing in the sky
我在天空中唱著歌曲 
Show you the best of mine
給你看著最棒的我 
The heaven in the sky
天堂就在天空之中 
 
Nothing can stop me
沒有事情能阻止我 
Spread my wings
打開翅膀 
so wide
展翅高飛 
 

歌詞轉自魔鏡歌詞網

评论
热度 ( 1 )
 

© Just Fun | Powered by LOFTER